martes, 25 de septiembre de 2007

EN MARXA!!!


Després d’aquest parèntesi estiuenc, torno a iniciar l’activitat amb energies renovades i moltes, moltes coses per explicar.

Crec que una de les més importants és que, tinc l’honor de formar part de l’equip de govern del Consell Comarcal del Baix Penedès, per la qual cosa i per primera vegada en la història del consell hi ha un representant d’Albinyana al govern comarcal.

Dic que és un honor, perquè és una oportunitat de poder treballar per tots vosaltres, no tant sols a nivell municipal (que ja ho faig amb les limitacions que comporta estar a l’oposició) si no que ara tinc la oportunitat de treballar per tota la comarca: El Baix Penedès.

Imatge captada el dia de la constitució del Consell Comarcal

Com a Consellera Comarcal soc la responsable de l’àrea de Joventut i de l’àrea de Consum, tot i que col·laboro en les àrees de Treball i Esports.

Ja sabeu, per tot en el que us pugui ajudar, estic a la vostra disposició.

Foto de família amb tots els conselleres i les conselleres comarcals

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Moltes felicitas, ho tens ben merescut.

Anónimo dijo...

A ver si espabilas al alcalde, que en bonaterra llevamos dos dias sin agua. Con los 70000 euros de la diputacion no se acordara de nosotros hasta las proximas elecciones.

Anónimo dijo...

Després de llegir aquest article només tinc paraules de felicitació i em sento orgullosa que una albinyanenca com tu, una veïna més d'aquest poble, sigui membre del govern del consell comarcal.

Ànims i moltes felicitats!

Anónimo dijo...

Felicitas, tu tambe cobres 70.000 euros ?.

Que fort

Anónimo dijo...

En primer lloc, vull agrair-vos totes les mostres de recolzament que des d'aquest espai m'adreceu i respecte el darrer comentari que parla del sou, només dir-li que jo em trobo a anys llum dels prop de 70.000 € que altres cobren perquè la meva remuneració al Consell Comarcal és només per assistència a plens i a comissions informatives, res més.

De nou, gràcies a tots vosaltres per les paraules d'ànims i ara toca treballar!